Pikar

Efter lite olika pikar av folk runt om mig om att min blogg är lite mindre uppdaterad än vad den borde kommer nu ett litet inlägg.

Idag är en röd dag. (för alla som inte visste ville jag bara berätta detta) I alla fall...röda dagar brukar generellt sett betyda mycket mindre försäljning än en vanlig dag. Men icke. Gick till jobbet idag med tanke på att man borde lägga upp en plan på olika todo listor och skicka raster mer än vanligt. Men som sagt ICKE. Morgonen började skrämmande lugnt men runt lunch började det rulla på mer och mer. Det var tur att vi hade fått in en person till för annars tror jag att det hade blivit ganska tuff. Så jag måste säga att även om mina förväntningar på dagen från början inte blev som jag trodde så var det en mycket bra dag på jobbet. :)

När jag var på väg hem drömde jag mig bort till att lägga mig i soffan och bara slappa och ta det lugnt till jag två sekunder senare kom på att jag har ju en liten pluttehund hemma som måste ut. Känslan för en långpromenad låg långt borta i tankarna men väl ute och påklädd med nya mjukiskläder kändes det väldigt uppfriskande och jag började piggna till lite igen. Efter nästan 1,5 timma kom vi hem och Kalle började laga mat.

Nu har jag precis ätit och sett på två avsnitt av Greys Anatomy vilket är min nya favorit serie. Mycket bra och jag tror att den som inte gillar den är nog för normal.

Om en liten stund är det dags för den sista kvällspromenaden och även om det känns lite segt att ta sig ut när man väl fått lagt sig i soffan så somnar man ännu bättre när man väl lägger sig för natten. Jag rekommenderar att alla som har sömnproblem denna veckan följer med oss ut och ni kommer somna mycket lättare!

Yager ligger här vi mina ben och gnager på ett hundben som han har fått och ser hyfsat nöjd ut med tillvaron. Vet dock att han hade nog varit ännu gladare om han matte var här med men hon kommer ju om hem om två veckor så det är ju inte så långt kvar nu. :D

God natt säger jag för mig och sov så gott alla människor där ute!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0