Vecka 8 - Vecka 9

Så nu har jag varit hemma i en vecka och jag lever ännu. Trots farliga backar och en vansinnes förskyldning.
Vill nu meddela att fröken bus kan härmed åka skidor på riktigt! Och tycker att det är riktigt kul med.
Vecka 8 såg ut som följande, sjuk två dagar sen var det jobbet, fredagen befann jag mig hos mormor och morfar för att se lets dance och melodifestvalen sågs under lördagen hos mamma. Jag och Kalle hade en mysig shoppingdag efter att han slutade i lördags och jag hittade ett fint linne och tröja och champane te. Gott gott!
Igår var jag istället med mamma ute på en må-lite-bättre-shopping-runda och vi hittade dessvärre mer kläder än vad jag borde. Typiskt... :) Så synd att jag var tvungen att handla då med.

Var nyss och lämna in några filmer vi hade hyrt och en sväng inne på ikea. Så nu har vi en fungerande läslampa vid sängen igen. Nöjd.

Nu är jag äntligen hemma igen och snart ska vi baka hemmagjord pizza. Hade tänkt en fyllning i stil med köttfärs, banan och ananas. Men vet inte om man kanske borde göra med skinka och fetaost istället. Hmm nu blev jag lite osäker. :) Gott ska det bli i alla fall.

Veckan ser ut som följande: jobb, träna, melodifestivalen, läsa (hallå det har ju varit bokrean!) plugga, promenera och sen bara koppla av.
Får se hur det blir med det bara. :)

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0