Underbara dag

Idag är det tisdagen och dagen har varit helt underbar. Började klockan åtta i morse och klockan nio var det dags för RCmöte. Det tog nästan två timmar och sen var det dags för rast. Carbonara! Efter rasten var det högtimmar på jobbet så då var det fullt upp. Hade sen två intervjuer och varubeställning och innan jag visste ordet av var det dags att gå hem.

Kom hem och slappade en timma innan jag begav mig iväg till gymmet för att försöka skaffa mig lite motion. Efter en timma där kom jag hem för att duscha och laga lite god mat.
Kalle hade redan förberett potatisen så det var bara att steka lite köttfärs och hacka lite lök. Det var nämligen moussaka som stod på menyn idag. Det blev väldigt gott för att vara första gången man lagar till det.

Nu är det Bourne Identity som lyser på tv:n och måste säga att filmen är lite överskattad. Den är bra men som sagt lite väl överskattad. Så sitter och halvkollar på den samtidigt som jag farmar lite.

Det bästa med denna underbara tisdag är att solen för första gången på länge tittade fram och jag kände vårkänslorna komma smygandes! Visst jag älskar snö men våren är verkligen lika bra. Tycker om färgerna som kommer och värmen som börjar sätta fart.

De tre bästa sakerna med dagen idag är
1. SOLEN strålade och värmde alla frusna själar
2. Jag lyckades med moussaka första gången jag försökte mig på det och
3. Jag har tränat och det är en ökning med över 100%


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0