Söndag

Helgen har varit mysig. Igår var vi ute på stan och hittade massa fint. Känner att mina kreativa sida trycker på och får inte utlopp för den. Så nu har Kalle köpt lite målarsaker till mig...hmm vet inte hur jag ska göra bara. Sen på kvällen kom Stina och David hit. Åt thaimat och tittade på melodifestivalen. Efter spelade vi buzz vilket var väldigt längesedan. Hade riktigt roligt! (Såg också att jag skrivit fel på Annas ålder den är 18 och inte 17. För att minska missförstånd liksom.)

Idag har vi varit ute och tittat på kyrkan som vi ska till imorgon. Och den var jättefin! Sen har vi ätit grekisk kebabtallrik och tittat på film. Så denna söndag är en riktig slappar söndag om jag får säga det själv.

Bästa med helgen har varit
1. Kalle gjorde pannkakor till frukost med smält choklad och glass till.
2. Rätt låt vann på melodifestivalen.
3. Har strövat runt på allum och haft det kanon, nu när man har massa nya saker.

                                                          



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0