Oskulden är tagen på mina nya löparskor!

Var igår och köpte mig ett par nya löparskor! Jag och K har bestämt oss för att börja röra lite på oss lite mer. Så idag har vi varit ute och sprungit runt sisjön. Stolt! Så nu har jag invigit mina nya skor och känner mig nöjd över att det inte tog längre tid innan jag fick tummen ur.
Vet ni föresten hur svårt det är att springa på packad snö som börjar bli till rena rama isgatan?? Det är sjukt svårt! Får vara glad att det inte var värre än det var.
Känner mig nöjd med våran insats och nu sitter jag ny duschad och nöjd i soffan och väntar på att maten ska bli klar snart. Det blir hasselbackspotatis och grekiska färsbiffar! MUMS!



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0