Jobbhelg

Nu är ännu en jobbhelg över. Vanligt vis brukar man vara helt slut efter en helg och det har varit nästan kaos på jobbet men denna helgen har det gått kanon bra. Alla har varit så himla duktiga och jag är så glad att alla har kämpat på och gjort denna helgen till den bästa jobbhelgen på länge!

Imorgon är det möte på morgonen och sen har jag en intervju. Efter jobbet är inget planerat men funderar på att gå på bio, finns massor av bra filmer som går nu. Men vi får se hur det blir. 

Nu laddar jag i alla fall för en underbar hemmakväll en söndag som denna. Solen är på gång ner och jag känner mig fortfarande pigg, helt knas är vad det är.
Bäst att sluta nu för K sitter och muttrar för sig själv vid sin nya dator som han inte riktigt har lärt sig ännu. Men ifall någon undrar så är det naturligtvis datorn som är konstig och inte personen som sitter framför den. Eller?

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0