Jaha

Dagen började med möte om hur veckan har varit. Sen var det dags för köket och efter det var det dtn som blev min position. Hade ett kort möte med viktor och sen en intervju. Precis innan jag gick hem fick jag reda på att vi har fixat ännu ett cso besök. Sjukt grymma är vad vi är. Det gjorde dagen!

Skyndade hem för att byta om innan bion började och sen iväg in till stan.
Its complicated var det som drog mest och måste säga att även om vissa vill kalla det för tantfilm så tycker i alla fall jag att den var väldigt rolig.

Nu är jag äntligen hemma igen och när jag går in på min facebook för att farma lite ser jag att mina plantor är döda. Ledsen. Jaja bara att göra om det. :D

Nu är jag så trött att jag snart börjar skela så är nog bäst att jag rundar av här. Tack för mig. :)

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0