Tisdag, dagen innan Onsdag den 30:e

Japp imorgon blir man gammal tant...eller i alla fall ett år närmare gammal tant. Så med tanke på det ska jag berätta om dagen tisdag. Började med en skön dusch, välja lite kläder att ta på (äntligen något annat än jobbkläderna), sen bar det av in till stan för att gå på kaffekursen.
Den var intressant och nu har jag fått lite mer svar på frågor jag haft angående vår supersnabba och otroligt bra kaffemaskin.

Efter kursen stövade jag och Turbo runt i femmanhuset och hittade lite goa myskläder. Och naturligtvis hamnade vi vid bebiskläderna. Sjukt söta är dom och det ända man vill är att köpa en massa söta små sockar och skor och små dräkter. Men sånt får faktiskt vänta ett bra tag till. Efter en timma typ kom mamma in till stan. Vi skulle hitta någon trevlig present till Kalle vilket gick sådär. Tur att man har några dagar till på sig.

Vid 19 var jag hemma igen och fick för mig att städa lite. Hmm inte illa må jag säga. Tände lite ljus som luktar vanillj och startade tv för lite Idol. Börjar redan få några favoriter. Hoppas hoppas.
Så nu sitter jag i soffan med massa ljus tända i min nya flanellpjamas. Superfin, jajaja. Ska om en stund åka ner och hämta min pojk på jobbet och sen blir det en bra film. Vet inte vilken än bara.


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0