Hemma igen

Så nu är man hemma igen från Sthlm och det har varit riktigt trevligt. Några av de som var med på kursen hade gått ASM med mig så det gjorde ju saken lite lättare.
Men som sagt hemma igen och nya tag. Ska försöka mig på en Jessica men det kommer ta en massa kraft och motivation. Så imorgon blir det antagligen Body Pump men på onsdag blir det definitivt Step! Har faktiskt cyklat till jobbet idag och ska göra det på onsdag igen. Hade tänkt cykla imorgon med men ska följa med Kicki till läkarn på morgonen då hon ska bli drogad, vilket kommer bli riktigt roligt att se!

Så för att börja vara en hurtbullejessica började jag min vecka med ett biobesök. The Ugly Truth! Mysig film som jag verkligen kommer se igen!

Trött och ska börja läsa en ny bok nu. Hade tänkt matteboken men det får bli en annan gång. Nu är det roman som gäller. Kanske Stieg Larsson den det sista boken som jag väntat så länge med för att jag inte vill att det ska ta slut. Hmm japp den får det nog bli.


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0