Helgen som varit...

I lördags försökte jag sova länge. Vilket gick sådär. Sen var det dags för 90-års kalas för Kalles farmor. Första gången jag träffade henne och hon var riktigt trevlig. Efter kalas åkte jag hem till min Johanna och tittade på film och sen tog vi en av våra efterlängtade långpromenader med vovvarna. Var ute och gick i lite mer än en timma.

Söndag morgon 05.00 var det upp och hoppa då jag lovat att köra Johanna ut till flygplatsen. Hon ska till stora landet USA. På vägen hem efter att släppt av henne köpte jag Skånemacka och tittade på ett vänneravsnitt. Lyckades somna om en stund efter det som tur var.

Efter min lilla sovstund skulle vi se lite på tvn i vardagsrummet. Den ville inte fungera så jag och Kalle blev lagom irriterade så vi åkte ut till MediaMarkt och hittade en ny. Så nu är vi lyckliga ägare till en LG på 50". NÖJD!
För att "stoltsera" lite bjöd vi hem mamma, Patrik och mormor och morfar hem för att titta på film och dricka kaffe och massa bullar! Hihi.

Nu är det då dags för en ny vecka.
Måndag jobb
Tisdag Kaffeutbildning och sen kanske lite träning
Onsdag Iccas födelsedag, ångest
Torsdag jobb och välkommen till verkligeheten
Fredag jobb
Lördag likaså jobb
Söndag ja gissa vad. Jobb!

Ska försöka hinna med att köpa massa presenter till min älskling med som fyller år den 15:e oktober. Wiiie!


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0