Fredag...äntligen

Nu är det äntligen dags för ledig helg! Började med att betala mina räkningar för att slippa tänka på det. Sen var det duschen som gällde. Åkte hem till mamma sen och tittade på idol och hon flätade mitt hår så det blir lockigt till imorgon. Det är tur att vi har våra mammor. Vem skulle annars ha flätat ens hår en sen fredagkväll?

Nu sitter jag på jobbet igen och väntar på att min favorit ska sluta jobba. Sen blir det hem och titta på en film och öppna en öl! Gott gott!

Så, imorgon är det dags för 90 års fest för Kalles farmor. Ska bli kul att träffa den gamla damen. Som sagt Kerstin, sa ju att jag hade något jag skulle göra. Hmm och nu vet jag vad det var. :) Jag får åka med er till Ullared nästa gång.

Har börjat läsa Stieg Larsson sista bok nu. Sidan nio är det som gäller för tillfället. Duktiga jag. Nej nu är det dags att läsa lite igen medan jag väntar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för en mycket trevlig kväll, med gott fika och kanonbra film på nya bamse tv:n. Kram kram från du vet VEM :)

2009-09-28 @ 12:01:55
Postat av: linn

meeeh, jag skulle flätat det! men mammor är bra dom :D

2009-09-30 @ 10:22:45
URL: http://letyourselfgo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0