Känner mig vuxen och lycklig

Just nu känner jag mig betydligt mycket mer vuxen än någosin innan. Och jag gillar det STORT.
Häromdagen bestämde jag och min bror att vi skulle spela lite PS tillsammans. När jag hade hämtat upp honom fick jag en impuls av att åka och storhandla så jag frågade om det var okej om vi gjorde det innan. Och av någon anledning tyckte han att det var det (vilket aldrig någonsin hänt innan typ). Nu är det dags att laga storkok.
Så vi iväg och handlade. Som bonus och tack för hjälpen köpte vi chips och Fanta Exotic som vi gottade oss med när vi var hemma hos oss.

Och samma dag fast lite tidigare hade jag och Kalle varit nere och köpt en ny soffa. Så nöjd är jag! Den kommer i alla fall om två veckor och jag längtar!
Så då blir det att möblera om lite grann och så ska vi köpa ett nytt tvbord som kommer blir kanonsnyggt! Så snart blir det fest.

Jag känner att jag är gladare än aldrig förr. Har inte varit sjukt på snart ett år vilket är fantastiskt för att vara mig. Det ända som saknas nu är att jag ska ta mig i kragen och börja träna igen. Jag har ju faktiskt lovat Jessica också att följa med henne och träna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de har du ju faktiskt

2009-10-23 @ 16:37:02
URL: http://jensica.blogspot.com
Postat av: linnnn

jaaaaaaaaaaaaaa fest fest fest :D kom igen då soffaaaaan kom nu!

2009-10-26 @ 15:49:14

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0