Utsikt från balkong

By the way, en kväll när jag för ovanlighetensskull satt jag och tittade på film i vardagsrummet (annars är det tvn i sovrummet som gäller) hörde jag ett konstigt ljud precis utanför. Tittade ut och fick syn på en stor ful luftballong som inprincip höll på att flyga mellan gårdarna här.



                                                                              

När jag väl hade hittat min mobil så hade den redan kommit en bit ifrån, hade ju varit lite coolt om man fick en bild på den som jag såg den först. Men det här får duga tycker jag.

-over and out


Kommentarer
Postat av: linnnnnn

tihi buvs! ;D

semester imorn semester imorn! ja du kan få va lite avis, det är okej. för då ska jag bräääääääääännaaa miiiiiiiiig i solen! hahah!



PÖSS!

2009-07-02 @ 07:17:39
URL: http://letyourselfgo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0