Senaste veckan

I söndags var det då julfest som hägrade. Hade en trevlig kväll men fick världens migrän vid 23 tiden så var hemma vid tolv redan så det blev en kort kväll.
Måndagen blev en mysig dag på ullared. Hittade en massa söta jultomtar och ljus och gardiner och lite allt möjligt. Åkte klockan tre på eftermiddagen och kom hem klockan åtta på kvällen så blev en väldigt lagom dag.
Tisdagen hade jag och min älskling ett års dag. Så vi åkte och åt på pasta etc och sen var det en biokväll som vägde tyngst. Luftslottet som sprängdes. Vilket var en helt okej dag då båda hade börjat klockan sex på morgonen.
I fredags var vi hemma hos mamma och Patrik och tittade på idol tillsammans med dom och mormor och morfar. Tyckte dock att fel person åkte ut. Tove var så värd en plats i finalen. Men men.
Idag har jag varit duktig och städat och fixat så känner mig ganska nöjd faktiskt. Nu är det fint och fräsht hemma. Var ute och gick med Johanna och de små sötnosarna! Hade en väldigt mysig promenad och det var både fantastiskt och man blev väldigt trött samtidigt. :) Eller vad säger du Joi.

Så nu får vi se om nästa vecka slutar lika bra som denna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, Vill bara säga att du är en toppen dotter med stort hjärta.

Massa kramar från mig till dig.

2009-12-07 @ 09:42:18

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0