Resumé av sommaren 2009

Alltså sommaren i det stora hela har varit kanon!
Vi har varit i sommarstugan i Varberg två veckor, vi har spelat minigolf, fotat massa, läst böcker, pusslat, spelat en himla massa sällskapsspel, första gången jag spelade vanlig hederlig golf (roligare än vad trodde), Gränna, polkagrisar i massor, Borås, hälsat på pappa och syskonen, bio, badat, köpt cykel, cyklat, solat, kulturkalaset, konsert (U2), fotbollsmatch, spelat badminton, shoppat, slappat, Ullared, loppisar i massor, möblerat om, ätit på restauranger, teater (unkel vanja), dop, födelsedagskalas och en massa massa mer.

Nu är man hemma till verkliga livet. Jobbet har börjat igen och nu går man in i gamla rutiner. Dags att börja träna också så har mjukstartat med att cykla till jobbet varje dag och sedan ca 45 minuters snabb promenad efter jobbet.
Känner mig lite duktig över att ha börjat laga lite mer mat här hemma nu igen och har tagit med mig mat till jobbet så jag inte behöver äta McD mat hela tiden. Stolt!

Nu ska jag läsa lite matte tills min pojk kommer hem från Varberg. Sen ska vi titta på Vänner! Wiiie! Lätt beroendeframkallat är vad de är!


Kommentarer
Postat av: Betty booooooooooop

duktig duktig.. skulle jag ha semester skulle jag lätt sova bort den!!!



Vi måste ha vännermaraton nån dag då juh! Älskar juh vänner! :D pösssssssss

2009-08-30 @ 17:18:51

Lämna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0